sobota, 16 listopada 2013

Mixa baby

Brak komentarzy:
 
Jakiś czas temu ze strony http://testmetoo.com/ dostaliśmy do testowania żel lipidowy do ciała i włosów francuskiej firmy Mixa.
zdjęcie pochodzi ze strony producenta

Co o nim mowi nam producent?
Lipidowy żel do ciała i włosów bez mydła 250 ml
skóra wrażliwa i delikatna. Stworzony z myślą o codziennej kąpieli dziecka. Delikatnie usuwa zanieczyszczenia ze skóry i włosów. Może być stosowany przez całą rodzinę.

Odczuwalne rezultaty
Łagodnie myje i pielęgnuje.
Łagodnie myje skórę i włosy dziecka.
Aktywne składniki
Zawiera niewielkie stężenie składników powierzchniowo czynnych. Wzbogacony w olejek ze słodkich migdałów nawilża i odżywia.
Składniki

Co ja mam do powiedzenia na jego temat?
Z racji, że zawsze produkty, które kupuje dla mojego dziecka sprawdzam najpierw na sobie z tym zrobiłam tak samo. Moje osobiste odczucia to przede wszystkim miękka skora  i nie podrażniona skora co dla mnie ważne, ponieważ u mnie często pojawiają się jakieś problemu, wykwity/wypryski i tego typu sprawy. Skoro mi nic nie wyskoczyło uznałam, że dla Leny jest bezpieczny.
Co mogę powiedzieć jeszcze? Fajnie się pieni i ma cudowny delikatny zapach migdałów.
Zachęca jeszcze cena - produkt dostępny w rossmanie za około 15 zł.

Ważny punkt - nie zawiera mydła, więc zarazem nie wysusza skory.

Na pewno skuszę się jeszcze na inne produkty z serii mixa baby.

**wpis nie jest sponsorowany**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff