środa, 26 marca 2014

Tutek Tambero

5 komentarzy:
 
Po prawie 10 miesiącach użytkowania w końcu zbieram się do napisania paru słów na temat naszego wózka.
Już na początku ciąży sporo o wózkach czytałam.. Niestety w naszym mieście ogromnego wyboru nie ma, a mi zależało na tym by móc pojeździć wózkiem po sklepie musieliśmy wybierać z tego co było tutaj dostępne. Dodatkiem było to, że akurat trafiliśmy na dni Tutka więc udało nam się go kupić po niższej cenie.
Co pisze o nim producent?
Funkcje wózka
- nowoczesny, aluminiowy wózek uniwersalny
(głęboko-spacerowy)
- bardzo lekka konstrukcja (chronione wzorem RCD)
- praktyczny, zamykany koszyk o pojemności
max 5 kg
- zwrotny stelaż na czterech pompowanych kołach
- przednie koła obrotowe o 360º
z możliwością blokady
- bezpieczny hamulec blokujący jednocześnie
obydwa tylne koła
- regulacja amortyzatorów
- regulowana rączka obszyta ECO - skórą
- gondola posiada funkcję kołyski
- regulowana budka w gondoli i spacerówce
- możliwość przenoszenia gondoli za wygodny uchwyt
- gondola wewnątrz posiada oparcie
z możliwością zmiany jego nachylenia
- przestrzenna wentylacja budki (gondola)
Spacerówka
- montowane tyłem, lub przodem do kierunku jazdy
siedzisko spacerowe
- w spacerówce regulowane oparcie i podnóżek, odpinana, lub odchylana barierka
- pięciopunktowe pasy bezpieczeństwa
w siedzisku spacerowym z miękkimi ochraniaczami
- pokrowiec na nóżki w komplecie
Wyposażenie
- torba (kuferek),
- uniwersalna folia i moskitiera
- możliwość mocowania fotelika
samochodowego firmy Tutek, Maxi Cosi, Cybex, Recaro
Fotelik samochodowy
- zapewnia bezpieczne przewożenie niemowlat w samochodzie
- możliwośc zamówienia fotelika w kolorze wózka
- adaptery do montażu fotelika na stelaz wózka w komplecie.
Parametry
Wymiary po złożeniu - 98x63x43
Waga - 13 kg



Z gondoli korzystaliśmy krótko, choć robiła również za łóżeczko z salonie. Niestety Lena bardzo szybko się na gondolę obraziła, ponieważ chciała wszystko widzieć. Więc na jakiś czas przerzuciliśmy się na spacery z nosidłem na stelażu, a gdy przyszedł śpiworek przenieśliśmy się do spacerówki.
Jaki są plusy z mojego punktu widzenia?
*dwa kierunki jazdy - nie wyobrażałam sobie żeby maleńka Lena jechała tyłem do mnie, dopiero niedawno zmieniłyśmy kierunek,
* możliwość zamontowania fotelika na stelażu, o ile łatwiejsze stały się zakupy w innych miastach bez ciągania ze sobą całego wózka,
*gondola była duża więc nawet dziecko zimą w kombinezonie zmieściło by się tam bez najmniejszego problemu, posiada również możliwość podniesienia do pół siadu,
* buda spacerówki chroniąca przed wiatrem, wystarczy odsunąć jeden suwak, a da się zamknąć całą budkę tak by dziecko było szczelnie osłonięte od wiatru, z czego dość często korzystałyśmy,
* 'okienko' z budce osłonięte folią i siatką przeciwsłoneczną - gdy Lena jedzie tyłem do mnie bez problemu ją widzę,
* pompowane skrętne (z możliwością blokady) koła na amortyzatorach - daje radę nawet po piachu ;)
* duży kosz pod wózkiem wytrzymujący wagę nawet do 5 kg - wytrzymał zakupy plus zgrzewkę wody ;)
* osłonki do wszystkich części wózka, choć z tej do spacerówki nie korzystałyśmy jeszcze,
* folia, moskitiera i torba w zestawie, torba montowana jest do systemu na wózku więc nie odpina się na dziurach, niestety nie powaliła jakością, nie wytrzymała ciężaru butelki, pampersów i paru drobiazgów, musiałam wzmocnić szwy
* obszerne siedzisko spacerówki rozkładające się nawet do leżenia - przerażają mnie kubełkowe spacerówki, zależało mi aby Lenie było w 100% wygodnie i chyba jest ;)
* różne  skrytki i kieszonki


* łatwość składania
* jest dość lekki, bez większych problemów znoszę Lenę w wózku po schodach.
Mogłabym jeszcze trochę pewnie wymieniać.
Co bym zmieniła gdybym mogła?
Kupiłabym fotelik samochodowy renomowanej firmy, a nie ten od zestawu. Chociażby maxi cosi, który bez problemu można za pomocą dodatkowych adapterów zamontować na tym wózku. Nigdy więcej nie zdecyduję się na fotelik bez żadnych atestów, po prostu za dużo już na ten temat wiem.










Ogólnie z wózka jestem bardzo zadowolona i polecam ;)

5 komentarzy:

  1. Najważniejsze że jesteście zadowoleni, niestety u nas wybór wózków jest minimalny, też mnie przerażają kubełkowe spacerówki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety wyboru dużego nie mamy, ale nie narzekam na nasz ;) te co mi się bardzo podobały niestety miały kubełkowe spacerówki :(

      Usuń
  2. Już go lubię - za ten czerwony kolor :)

    OdpowiedzUsuń

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff