poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Entelo - dobre krzesło

7 komentarzy:
 
 Twoje dziecko spędza dużo czasu w pozycji siedzącej? Ma bardzo nienaturalną pozycję na krześle?
Sama pamiętam, że za dzieciaka siedziałam zazwyczaj z nogą pod pupą i teraz mam tego efekty. Mój kręgosłup jest mi za to niezmiernie 'wdzięczny' w niezbyt pozytywnym znaczeniu tego słowa.
Na przeciw tym problemom wyszła firma Entelo, która proponuje zdrowe krzesła, które wymuszają u dziecka prawidłową postawę.
O krześle mieliśmy wykład w Płocku i na własne oczy miałam się przekonać, że dziecko, które usiądzie nie prawidłowo to z niego po prostu się zsunie.
Oczywiście ten cudowny sprzęt przyjechał z nami do domu. Niestety Lenka jest na nie jeszcze za mała, ponieważ krzesło w rozmiarze pierwszym jest od 93 do 116 cm. Ale bez obaw na pewno dorośnie ;) Na razie krzesło robi za pchacza i drabinkę do wspinaczki.
Firma oferuję aż 6 rozmiarów krzeseł oraz 2 rodzaje stolików i 2 rodzaje biurek.
Jeśli mamy możliwość choć odrobinę zmniejszyć wady postawy u dzieci i wyrobić u nich zdrowe nawyki to dlaczego by nie spróbować?
Z naszego wykładu najbardziej zapamiętałam fakt, że kiedyś w przedszkolach ciężko było znaleźć dziecko z wadą postawy, dziś to ciężko znaleźć zdrowe dziecko. Jest to niezaprzeczalnie znak  'naszych czasów' i twierdzę, że zmierza to w złym kierunku. Dzieci bardzo mało się ruszają, znaczną część dnia spędzają przed komputerem lub telewizorem, lub w pozycji siedzącej w szkole.

Z punktu widzenia zdrowotnego nie widzę żadnych minusów tego krzesła, bo jeśli mogę od samego początku budować zdrowe odruchy u mojego dziecka to jak dla mnie na plus i liczę na to, że jej kręgosłup będzie w znacznie lepszej kondycji za parę lat niż mój. Basen jeszcze przed nami, ale planowo się wybieramy ;)
Jedynym minusem tego krzesła z mojego punktu widzenia jest jego wygląd, w rozmiarze pierwszym to rażący pomarańcz, plastik, szare nóżki (mogą być jeszcze w wersji z pomarańczowymi). Mamy, które mają wizję pięknego dziecięcego pokoiku na pewno nie będą zachwycone jego wyglądem, ale coś za coś.








Pozdrawiamy


7 komentarzy:

  1. nie wydaje mi się taki rażący ten wygląd.Ja zwykle z dystansem podchodzę to takich sprzętów. Wiadomo, że producenci chcą zarobić. Wystarczy hasło - najbezpieczniejsze, najlepsze, najzdrowsze, i mamy kupują, bo dla dziecka są w stanie zrobić wiele. a Kiedyś w szkołach spędzało się tyle samo czasu. Jedynie po szkole dzieci miały więcej ruchu niż teraz. Uważam, że wystarczy obserwować dziecko, upominać, jak siedzi jak "żaba" - z nóżkami podkurczonymi i zwróconymi na boki.I nie potrzebne są gadżety - chyba, oczywiście, że widać wadę postawy itp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta firma kieruję się głównie do szkół by właśnie w nich były krzesła zdrowsze dla dzieci,
      a co do widocznych wad postawy to właśnie dzięki temu można im zapobiec i przede wszystkim trzeba zwrócić uwagę na to żeby dzieci miały znacznie więcej ruchu. Ja do zakupu nie namawiam i pewnie sama bym się zastanowiła czy to krzesło jest mi niezbędne bo pilnuję tego jak mała siedzi, ale cieszę się, że będziemy miały okazje je testować ;)

      Usuń
  2. melka mając do wyboru 3 krzesełka zawsze wybiera ENTELO, mała bestyjka,a instynktownie wie, co dla niej najlepsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne krzesełka, miałam okazje posadzić Miśkę na takim. W poprzedni weekend były Targi Rodzinne w Gdańsku, stały przy stolikach dla bąbli i muszę przyznać, że faktycznie Emilce bardzo dobrze się na nim siedziała. Ma zwyczaj zsuwania się z krzeseł, na tym siedziała całą pupką.
      Cieszę się, że do Ciebie zajrzałam. Pierwszy raz, a udało mi się przypadkowo dowiedzieć nazwy tego mebelka :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Zapraszam częściej i super, że mogłam pomóc ;)

      Usuń
    3. Też jestem zwolenniczką Dobrego Krzesła:)Kuba ma jużkolejny rozmiar a dowiedzieliśmy się o nim właśnie ze szkoły synka, dzięki Bogu u niego dyrektorka do przedszkola kupiła je bo dba o rozwój swoich uczniów.

      Usuń

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff