środa, 20 listopada 2013

Nominacje :)

Brak komentarzy:
 
Z racji, że zostałam pogoniona do stworzenia wpisu przez Darię to piszę ;)

Nominowana zostałam przez Agnieszkę i Darię za co bardzo im dziękuje ;)
 7 faktow o mnie :

1. Jestem uzależniona od kawy :D
2. Uwielbiam szybką jazdę samochodem (oczywiście gdy Lena ze mną nie jedzie)
3. Lubię czytać - głownie kryminały i dzienniki podrożnicze
4. Jestem strasznie uparta.
5. W dzieciństwie nienawidziłam spódniczek / sukienek za to kochałam piłkę nożna i łażenie po drzewach <3
6. Marzę o domku na odludziu.
7. Śpiewałam w chórze ;)


Więcej nic nie byłam w stanie wymyślić. Wybaczcie, że nikogo nie nominuję, ale piszę spod koca z paczką chusteczek pod ręką.
Wielkie buziaki ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff