poniedziałek, 16 grudnia 2013

Zakupy, wyprzedaże, problemy z usypianiem

Brak komentarzy:
 
Za nami bardzo intensywny weekend. Zawsze chodzę i mówię, że tylko siedzimy i zamulamy, a jak przychodzi co do czego to mam dość nadmiaru wyjść, obowiązków itd. W sobotę pojechaliśmy do portu łódź, jak już pisałam na naszym fb zara w porcie nas zawiodła i nie dostaliśmy sukienki, na którą polowałam już dłuższy czas. Za to h&m troszkę uratował sprawę i skorzystaliśmy z obecnych wyprzedaży. Za to niedziela zeszła nam na odwiedzinach.

Mimo wszystko Lena ostatnio ma gorsze dni. Na czym bardzo cierpi mój kręgosłup ponieważ mała przestała samodzielnie zasypiać w dzień i z płaczem zasypia u mnie na rękach. Wieczorem problemu nie ma, zasypia ładnie sama, za to w dzień jest tragedia i nie mam pojęcia czym to może być spowodowane. W gratisie nasze anty smoczkowe dziecko upatrzyło sobie smoczka i ostatnio dość często z nim chodzi. W ramach strachu przed zgubieniem mama musiała poratować się allegro i zamówić awaryjnie drugi. Przy okazji zakupów na allegro dokupiłam Lenie uchwyty do aventowskich butelek, zobaczymy czy przypadną damie do gustu ;)

Nasze łupy :





Jakie nudne te zakupy:





Pozdrawiamy



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff