czwartek, 3 października 2013

Liebster Blog Award

Brak komentarzy:
 
Na wstępie chcę podziękować Agnieszce G. za nominację.

Nominację do Liebster Award otrzymuje się od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, dlatego też daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która "Cię" nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań, Nie wolno nominować bloga, który "Cię" nominował.
Moje odpowiedzi :
1. Kiedy potrzebuję wsparcia udaję się do mojego męża lub przyjaciółki.
2. Ulubiona część mojego ciała to oczy ;)
3. Nie znoszę kiedy ludzie wtykają nosa w nie swoje sprawy.
4. Pozytywną energię czerpię z czasu z mężem i córką.
5. Mój ulubiony film to 'Marley i ja'
6. Swoją radością dzielę się z rodziną i przyjaciółmi.
7. Telefon traktuję jak po prostu gadżet.
8. Gdybym mogła zostać jakimś zwierzęciem, to byłabym kotem.
9. Moja ulubiona zabawka z dzieciństwa to pluszowy piesek.
10. Gdybym mogła cofnąć czas to powiedziałabym mamie jak bardzo ją kocham.
11. Kocham mojego męża i córkę.

Nie mam szans wybrać 11 blogów więc nominuje:
1. E-mamuś http://www.e-mamus.pl/
2. Macierzyństwo i ja http://maternityandme.blogspot.com/
A to moje pytania:
1. Do szczęścia wystarczy mi...
2. Moja ulubiona książka to...
3. Jesień kojarzy mi się z...
4. Mój ulubiony kolor to...
5. Przyjaźń jest dla mnie...
6. Kocham...
7. Lubię...
8. Szanuję...
9. Nie lubię...
10. Marzę o...
11. Jestem szczęśliwa gdy...
Powodzenia!

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff