środa, 23 lipca 2014

TukoTuko

3 komentarze:
 
Czytanie dzieciom jest bardzo ważne, wpływa na ich odpowiedni rozwój intelektualny. Ponoć dzieci, którym czytamy mają bardziej rozwiniętą wyobraźnię.
Wasze dzieci niecierpliwią się przy długich historiach z małą ilością obrazków? Jest alternatywa - TukoTuko. To serwis tworzony z myślą o dzieciach. Znajdziecie tam mnóstwo krótkich historyjek z dużą ilością kolorowych obrazków. Zapewniam, że dziecko nie zdąży się znudzić i na pewno chętnie usiądzie z wami by poznać historie kolejnych bohaterów.




Ja sama osobiście uwielbiam czytać i w stronie jestem zakochana. Mam nadzieję, że Lena kiedyś podzieli tą miłość. Obecnie niestety nie przejawia zainteresowania książeczkami w celu innym niż podarcie lub pogryzienie, więc nasza kolekcja czeka schowana na lepsze czasy. Obrazki na stronie zatrzymują ją choć na chwilę w ciągu dnia, kilka uśmiechów do przyjaznych misiów i leci dalej się bawić. Może kiedyś usiedzi dłużej niż dwie sekundy bym mogła przeczytać jej historyjkę.
Mam nadzieję, że waszym maluszkom się spodoba i będziecie chętnie tam wracać.




Pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Bardzo fajna stronka ;) Super, że postanowiłaś o niej napisać... :) My też zaczynami przygodę z czytaniem...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też się podoba i to bardzo, a Alek? No cóz, za mały jest jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff