środa, 26 lutego 2014

Absurdy

Brak komentarzy:
 
Miejsce: Poczta główna
Godzina: okolice 17

Godziny szczytu, poczta pełna ludzi i nagle wchodzi matka z dzieckiem i nastaje konsternacja. Nikt nic nie widzi. Wszyscy udają. No bo przecież jak zamknę oczy lub nie będę patrzeć to problem sam zniknie prawda? Znajome?

Wczoraj tą matką z dzieckiem byłam ja. Poczta pełna ludzi bo to przecież taka pora gdzie wszyscy wracają z pracy. Weszłam i co? I nic. Ludzie odwrócili się plecami żeby przypadkiem nie musieć mnie przepuścić.
Lena zaczyna się niepokojąco wiercić w wózku. Pani otwiera dodatkowe okienko, ale żeby nie było tak pięknie zapraszam Panią stojącą obok mnie. Przewijają się ludzie. Żeby tego było mało przy samym okienku próbuje się przede mnie wepchnąć jakiś mężczyzna. Bo co? Bo ja młoda nie będę się kłócić o swoją kolej? Nic bardziej mylnego.

Na innych pocztach w naszym mieście są naklejki, że kobiety z dziećmi do lat 3 i z widoczną ciążą przyjmowane są poza kolejnością. Dlaczego na tej nie panują takie same zasady? Nie mam pojęcia. Co nie zmienia faktu, że w naszym społeczeństwie panuje znieczulica. Bo przecież matka z dzieckiem ma czas do południa zasuwać na pocztę, a nie zajmować kolejkę ludziom zapracowanym i zajętym.
Więc drogi czytelniku jeśli za tobą stoi matka z dzieckiem i udajesz, że jej nie widzisz, nie licz na to, że to samo dziecko przepuści Cię z kolejce gdy ty będziesz zmęczony i schorowany stał na końcu kolejki. Taka kolej rzeczy. Jaki dajesz przykład takie zbierasz potem żniwo.


Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff