czwartek, 30 stycznia 2014

Dbamy o ząbki

Brak komentarzy:
 
Jak już pisałam Lena została posiadaczką dwóch pięknych ząbków- dolnych jedynek. Jeszcze w czasie ciąży dużo czytałam na temat odpowiedniej higieny malucha i osobiście sama mam manie na punkcie czystych - zdrowych zębów. Więc za wszelką cenę staram się wprowadzać powoli stałą, regularną pracę nad dbaniem o Leny perełki. Jak wiecie mycie zębów u takiego malucha łatwe nie jest na szczęście Lena współpracuje z nami w tym temacie.
Obecnie na rynku można znaleźć różne preparaty i różne szczoteczki. Ja jeszcze w fazie wzrostu pierwszego Leny ząbka zakupiłam w tesco silikonową nakładkę na palec i wtedy przemywałam dziąsła wodą, ale przyszedł moment gdy uznałam, że to już nie wystarczające. W tym momencie udałam się do apteki, ponieważ w takich sprawach jakoś bardziej ufam farmaceutom i produktom aptecznym, a nie drogeryjnym. Kupiłam nenedent - baby, który w zestawie posiadał szczoteczkę - nakładkę na palec.

Co pisze o nim producent:
Zestaw do nauki pielęgnacji ząbków niemowląt.
Od teraz pielęgnacja ząbków niemowlęcia to prosta sprawa.
Do stosowania miedzy 6 a 24 miesiącem życia.
- wysokiej jakości, nakładana na palec, delikatna szczoteczka z bardzo miękkiego silikonu
- łagodna i dokładna pielęgnacja pierwszych ząbków, nienarażająca dziecka na przykre doznanie w kontakcie ze standardową, twardą szczotką do zębów
- jednoczesny delikatny masaż dziąseł
- zawiera delikatny żel krzemowy – jako składnik czyszczący
- zawiera ksylitol (13%) zapobiegający rozwojowi próchnicy
- nie zawiera fluoru
- neutralne pH chroniące florę jamy ustnej
- nie zawiera aromatu miętowego (bez mentolu, dzięki czemu nie zakłóca kuracji lekami homeopatycznymi)
- nie zawiera substancji barwiących i konserwujących, laurylosiarczanu sodu
- nie zawiera cukru
- owocowy smak
Substancje czynne:
Ksylitol, żel krzemowy (wartość ścierania (RDA) dostosowana do zębów mlecznych: ok. 25)
Dostępna tylko w aptekach. RK/103533/2004
Świadectwo Jakości Zdrowotnej: HŻ/C/01912/04
Zawartość 20 ml.

Jak to wygląda u nas:


Jedynym problemem jest to, że Lena nadal w nocy je mleczko więc nie ma od razu po czyszczonych ząbkach, ale po posiłkach w dzień staramy się regularnie czyścić.

Pozdrawiamy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff